UKK
1. Miten nopeasti lähetätte tilaukseni?
Toimitusaikamme on nopea, pyrimme paketoimaan ja lähettämään tilaukset saman päivän aikana. Pääsääntöinen postitusaikamme on 1 - 3 arkipäivää.
2. Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeutta?
Tuotteita ei voi vaihtaa, mutta voit palauttaa tuotteen. Tuotteiden palautuksen kustannuksista vastaa asiakas. Tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Tarkemmat ohjeet palautuksiin löydät toimitus- ja ostoehdoistamme.
3. Miten tilausten noutopalvelu toimii?
Jos haluat noutaa tilaamasi tuotteet Kaivottaren pajalta, niin valitse toimitustavaksi nouto. Ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kaivotar.fi , jotta saat sovittua noutoajankohdan.
4. Onko Kaivottarella kivijalkamyymälää?
Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole kivijalkamyymälää, mutta halutessasi voit ostaa tuotteita suoraan pajaltamme. Lähetä meille viestiä ja sovitaan aika tuotteiden esittelystä paikan päällä.
5. Mitä materiaalia korujen metalliset osat ovat?
Kaikki verkkokaupassa myynnissä olevien korujen korvalehteen kiinni tulevat osat (koukut, tapit, lukot) ovat kirurgin terästä. Yllätyskorvispaketin koruissa voi olla mukana vanhempia malleja, joissa on käytetty myös hopeoituja koruosia.
6. Minkälaisia koruja ylläripaketti sisältää?
Ylläripaketissa on mukana aiemmin mallistossa olleita ja jo myynnistä poistuneita malleja. Mukana voi olla myös prototyyppejä ja yksittäiskappaleita, joita ei välttämättä ole ollut julkisessa myynnissä. Materiaaleina koruissa on nahka, puu, polymeeri, akryyli ja makrameelangat. Kaikki korut ovat laadultaan 1-luokkaa.
7. Voinko vaikuttaa ylläripaketin sisältöön?
Voit lisätä tilausvaiheessa kassan lisätietokenttään toiveesi paketin koruista. Jos sinulla on toiveena esimerkiksi saada vain koukulla olevia korvakoruja tai tykkäät enemmän vain tappimallisista koruista, niin voit mainita tämän tilauksessa ja pyrimme toteuttamaan toiveesi paketin sisällössä. Voit myös kertoa lempivärejäsi tai jotain, jota et missään tapauksessa halua. Huomioithan, että koska tuotteita on varastossa sekalainen kokoelma, niin emme aina pysty kaikkia toiveitasi toteuttamaan.
8. Voiko korvakorujen kiinnitystapaa muuttaa?
Valitettavasti mallistossa olevien korvakorujen kiinnitystapaa ei ole mahdollista vaihtaa. Mutta mikäli haluaisit jonkun tietynmallisen korun, mutta toisenlaisella kiinnitystavalla, niin ota yhteyttä yhteystietolomakkeemme kautta ja valmistamme sinulle toiveesi korut tilauksesta.
9. Miten tilausmakrameen tilaaminen tapahtuu?
Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kaivotar.fi tai täyttämällä yhteystietolomake sivuillamme. Kerro viestissäsi, että minkälainen makramee sinulla olisi toiveissa ja pääsemme niin alkuun. Valmistan tilauksesta melkein minkälaisia makrameita vain, joten toiveesi voi olla juuri sinun näköisesi. Kyselen sinulta tarkempia toiveita ja tietoja tuotteesta ja aloitan valmistamaan tuotetta. Kun makramee on valmis, niin saat siitä kuvan sähköpostiisi ennen lähetystä. Tuote lähetetään, kun maksu on suoritettu. Maksutapana tilaustöissä on mobilepay tai sumupin maksulinkki.
10. Minkä hintaisia tilaustyöt ovat?
Tilaustöiden hinnoittelu tapahtuu tuotteen koon ja käytettävien materiaalien mukaan. Noin 100x80cm kokoisen työn hinta on alkaen 150€ + postikulut. Tilaustöistä annetaan aina hinta-arvio ennen työn aloittamista.
11. Voiko makramee amppeleita käyttää ulkona?
Amppelin voi sijoittaa myös kesällä ulos, mutta sitä ei kannata sijoittaa sellaiseen paikkaan, jossa se altistuu suoralle vesisateelle. Amppeli kannattaa käsitellä kosteudenestävällä aineella, esim. ulkotekstiileille tarkoitetulla suoja-aineella. Suojaus estää homehtumiselta ja amppeli säilyy näin ulkotiloissa paremmin.
12. Makrameekorvakoruni ovat menneet ihan hapsuisiksi ja huonoon kuntoon. Mitä voin tehdä?
Korviksia voi huoltaa mm. kampaamalla ja leikkaamalla. Katso tarkemmat vinkit korvakorujen huoltoon blogista: Makrameekorvakorujen huolto
13. Miten saan lisättyä alekoodin kännykällä kassalla?
Mobiililaitteilla tilatessa alennuskoodin kenttä ei ole automaattisesti näkyvissä. Kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin, niin siirry sen jälkeen kassalle. Klikkaa ruudun ylälaidassa oleva "näytä tilauksen yhteenveto". Näin alekoodi-kenttä tulee näkyviin ja pääset lisäämään koodin.
14. Tilaukseni tai maksuni ei onnistunut, mitä tehdä?
Syitä tilauksen epäonnistumiselle voi olla useita. Joskus tilauksissa saattaa tulla verkkoyhteysongelmia ja etenkin maksuvaiheessa tilaus tavalla tai toisella keskeytyy. Tai käyttäjä keskeyttää itse tilauksen vahingossa tai tarkoituksella. Maksupalvelun sivuille siirtymisessä voi olla ongelmia jne.
Onnistuneesta tilauksesta sinulle tulee kaksi erillistä viestiä: "Tilauksesi on vastaanotettu" ja "Tilauksesi on maksettu". Mikäli näitä molempia viestejä ei ole sinulle tullut, niin tilaus on epäonnistunut. Jos tilaus on epäonnistunut maksuvaiheessa, niin tuote saattaa jäädä "jumiin" ostoskoriin, kunnes vapautamme ne takaisin tilattavaksi. Tuote saattaa näyttää myös "loppuunmyyty" -statusta, koska joitain tuotteita on varastossa vain yksi kappale/pari ja tekemäsi epäonnistunut tilaus teki varauksen tuotteesta varastosaldoon. Otamme näissä tapauksissa aina yhteyttä asiakkaaseen, toki voit myös olla meihin itse yhteydessä sähköpostilla.
Mikäli tilauksen kanssa on ongelmia, niin voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla: asiakaspalvelu@kaivotar.fi.